14 Nov
Abrazi
Abrazi is opgericht in 2003 als Nederlands bruidsjuwelen producent. De eerste collecties van Abrazi bestonden uit sieradensets voor de moderne en klassieke bruid, en manchetknopen en dasspelden voor de bruidegom en de bruidsjonkers. De naam Abrazi komt van het Italiaanse woord "Abbraccio", wat "omhelzing" betekent. Deze naam werd gekozen vanwege de sterke band met de missie van de oprichters. Die missie luid: iedereen die iets bijzonders te vieren heeft de kans geven dat kostbare moment te omarmen en deze herinneringen te vereeuwigen met handgemaakte sieraden.
SEO
Samen met het marketing team van Abrazi werken we nauw samen om de Duitse markt verder uit te diepen en een langdurige en duurzame positie te verwerven in Duitsland. Dit betekend dat we op bijna dagelijkse basis uitvoerend bezig zijn om deze ambitie waar te maken. Inmiddels heeft Abrazi over geheel Duitsland verkooppunten en is het online optimaal zichtbaar. We verzorgen voor Abrazi de stories om via organisch zoekverkeer nieuwe klanten te genereren: https://www.abrazi.com/de/stories/
Resultaat in 2022? Meer dan 500% groei in organisch verkeer t.o.v. 2021
TikTok
Daarnaast zetten we samen met Abrazi actief in op TikTok marketing, we zorgen daarbij voor de volledige content ontwikkeling afgestemd op de Duitse markt. Met enkele video's hebben we inmiddels een miljoenen publiek bereikt en daarmee een duurzame positie op de Duitse markt veroverd.
Resultaat na 3 maanden? 1,3 miljoen views voor een van de video's, bijna 7000 volgers en 240K likes.
Naast website en SEO optimalisatie beheren wij ook het Google Ads account van Abrazi voor de Duitse markt. Campagnes en advertenties worden afgestemd op de Duitse markt en de verschillende doelgroepen in Duitsland.
Abrazi heeft samen met Klaar Voor DE Start de Duitse markt verder "omarmd" en met veel vertrouwen en resultaat wordt er al reikhalzend uitgekeken naar 2023.